zondag 24 september 2017

Mooie gedichten


Julie Lefevre uit L4 schrijft mooie gedichten.
Geniet maar even mee.

DE RACE
Ik sta klaar voor de start.
Hoor hem bonken mijn hart.

Ik loop door als een speer.
Ik wil die prijs meer en meer!

Iedereen loopt zo snel als hij kan.
Ze lopen allemaal man voor man.

Jij zit thuis voor tv.
Iedereen in huis supportert heel luid mee.

Ze roepen en tieren zo luid ze kunnen!
Tot de buren heel luid brullen: "Stop met roepen en ga naar bed.
Want het heeft toch geen zin.
Doe beter oefeningen op plus en min!"

DE ZONNEBLOEM
Zo kleurrijk en zo mooi!
Zo geweldig en zo cool!
Dit alles is: "De Zonnebloem"
Het is er zo fijn en zo leuk om te zijn.
We doen er spelling en taal!
We doen het er allemaal!
De juffen zijn er zo lief en zo aardig.
Er is bijna niets eigenaardig.
Als we met iets klaar zijn, mogen we spelletjes spelen en tekenen.
Ik kan bijna niets leuker bedenken.

In de turnles gaan we dansen en springen.
In de klas gaan we soms ook even zingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.